3d- моделювання. Полігональне моделювання

      3D-моделі представляють 3D-об'єкт використовуючи набір точок в 3D-просторі, поєднаних між собою різноманітними геометричними об'єктами, як от трикутниками, лініями тощо.  Існує кілька способів 3Д моделювання, які використовує 3Д моделлер: полігональне, сплайнове і NURBS моделювання. Вони можуть застосовуватися як окремо, так і комплексно.

   Полігональне моделювання
Вид 3Д моделювання, яке з'явилося в той час, коли для визначення місцезнаходження точки необхідно було вручну вводити її координати по осях X, Y, Z. Якщо три точки координат задати як вершини і з'єднати їх ребрами, то вийде трикутник, який в 3Д моделюванні називають полігоном.
Види 3д моделювання, види моделювання, види 3Д моделювання, полігональне моделювання, моделювання сплайна, NURBS моделювання, полігон, текстура, полигональная сітка, полігональний об'єкт, точне моделювання об'єкта, високополігональні моделюванняПолігональне моделювання,види моделювання, види 3Д моделювання, полігональне моделювання, моделювання сплайна, NURBS моделювання, полігон, текстура, полигональная сітка, полігональний об'єкт, точне моделювання об'єкта, високополігональні моделювання

Полігон з трьома вершинами називається тріангулірованним полігоном, з чотирма вершинами - квадріангулірованним полігоном. Якщо подивитися на моделі, створені за допомогою полігонів, то можна помітити, що більшість з них створені саме полігонами з чотирма і трьома вершинами. Кожен полігон може мати власну текстуру і колір, а об'єднавши кілька полігонів можна отримати модель будь-якого об'єкта. Сполучені між собою полігони утворюють полігональну сітку або полігональний об'єкт. Для того, щоб краї моделі не мали гранованого виду, необхідно, щоб полігони були малого розміру, а поверхня об'єкта складалася з маленьких площин. Якщо передбачається точне моделювання об'єкта (високополігональні моделювання), або в подальшому збільшення його зображення, то необхідно будувати модель з великою кількістю полігонів, хоча, якщо на модель об'єкта дивитися здалеку без наближення, досить буде невеликої кількості полігонів. Такі моделі будуть називатися високополігональні і нізкополігональних відповідно. Незважаючи на те, що полігональне моделювання використовується досить таки часто, особливо в створенні тривимірних комп'ютерних ігор реального часу, останнім часом спостерігається перехід від моделювання полігонів до роботи зі сплайнами (моделювання сплайна).

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Програми для 3Д моделювання:  -Autodesk 3d max  (за допомогою даної програми були створені деякі сцени таких фільмів, як «Матриця»,...